aiina

LÅNGfredag

Kategori: Allmänt

Tjabba. 
Jag valde att undvika sociala medier igår med tanke på långfredag osv. därför inget blogginlägg heller. 
(Men eftersom klockan bara är 01.00 (på påskafton) så tänker jag hänvisa till långfredagen som idag när jag berättar om den, ok?? )
Vad gjorde jag idag då? Jo jag vaknade, sen åkte jag och mamma till Lund för att se en utställnig på konsthallen men den va stängd pga långfredag osv så det blev bara lunch för oss. Men det var vädligt mysigt utan konsten också. <3. Sen på kvällen kom Amanda och Stina hit och vi chillade och käka pizza. Dom hjälpte mig även att komma underfund med vad jag vill göra med mitt liv den närmsta tiden och resultatet är: jag sökte tre olika jobb (varav jag vill ha 0), jag asökte till två kurser på universitetet i Lund - nån franska fortsättningskurs och typ medie- och komunikationsvetenskap. Är 100% osäker på att jag ens kommer läsa de kurserna men ja. Dessutom kom jag på att den utbildning jag slutgiltligen förmodligen vill nå kostar ca 180 000 och är på Berghs eller beckmans = bajssvårt att komma in = tillbaka i ruta ett ang att vara förvirrad över min framtid. Nu vill du nog inte läsa mer om min långfredag så puss och hejdå, glad påsk, jag hör av mig snart, puss. 
 
coola bilder på mig i sängen
 

KOMMENTARER:

  • norrsken emmis säger:
    2017-04-15 | 03:35:08
    Bloggadress: http://nouw.com/lillemmish

    GLAD PÅSK

  • norrsken emmis säger:
    2017-04-15 | 03:35:09
    Bloggadress: http://nouw.com/lillemmish

    GLAD PÅSK

  • Mie Evnice säger:
    2017-04-15 | 10:44:16
    Bloggadress: http://mieevnice.blo.gg/

    Usch det där med vad man ska göra i framtiden är verkligen sjukt svårt. Hoppas du hittar något du vill göra!

Kommentera inlägget här: