aiina

Thursyay

Kategori: Allmänt

Ikväll kommer rötägg 1 & 2 till Charles de Gaulle 20.50. Då ska jag åka och hämta dem (om jag orkar) (skoja dem kommer försvinna om dem ska komma till mig på egen hand). Sen ska dem bo med mig i vfam hela helgen!!! Vi ska göra så mkt kul; klubba, utekrök med ssp, äta, kolla paris, shoppa, dricka vin U NAME IT!!
Är dock liiite nervig för mötet med värdfamiljen. Eller det känns som att ingen har koll på att dem ska komma. Jag och Astrid är för tillfället ensamma hemma med v-bror och han har absolut INGEN koll på att de ska komma (eller på något annat för den delen), värdpappa fick reda på det igår men är ju inte hemma och vmamma Angelika som kommer hem imorgon har nog glömt att jag frågade om lov för någon månad sen:) aja det går som det går:) Fortsättning följer:)
 
Kommentera inlägget här: